Концепция за обслужване на Toyota

Ние не само предлагаме качествени продукти, но и качествени услуги. Удовлетвореността на клиентите е нашият основен приоритет и правим всичко възможно, за да отговорим на вашите очаквания. Именно затова прилагаме концепцията за обслужване на Toyota – структурирана стратегия за оптимизиране на нашите услуги чрез 12 основни стойности.

Сертификация

Чрез сертификацията гарантираме, че нашите сервизни дейности са съобразени със стандартите на Toyota.

Отзивчивост

Отзивчивостта е ключова, когато вашето оборудване спре да функционира. Нашата цел е да възстановим дейността на бизнеса ви бързо и ефективно, за да минимизираме времето на неработоспособност. 

Стандартизация

Независимо къде се намирате, можете да разчитате на нашия висок стандарт на обслужване и точност в сроковете.

 

Jidoka

Jidoka прави проблемите видими. Ние приемаме вашите проблеми сериозно и се ангажираме да ги решим възможно най-бързо и безопасно.

Genchi Genbutsu

"Да отидем и видим", за да можем наистина да разберем ситуацията и да разрешим всеки проблем.

Перфектно напасване

Ние се стремим да отговорим перфектно на вашите нужди – с точните хора,  умения, части и споразумения.

Kaizen

Доверявайки се на нашата философия за непрекъснато усъвършенстване, която е принцип на Toyota Way и системата TPS, можете да бъдете сигурни, че винаги работим за подобряване на качеството на предлаганите от нас услуги.

Poka yoke

Poka Yoke е механизъм или процес, създаден да предотвратява грешки. Чрез постоянно подобряване на качеството на резервните части и проверката им преди изпращане, ние гарантираме, че правилната част ще бъде доставена навреме.

Hoshin

Благодарение на нашия фокус върху дългосрочното и стратегическо планиране, можете да разчитате, че ще удовлетворим вашите нужди не само в краткосрочен план, но и за години напред.

Елиминиране на излишъците

Нашият фокус е насочен към премахването на излишъците и минимизиране на влиянието ни върху околната среда.

Информация в реално време

Нашите техници имат онлайн достъп до цялата информация, необходима за работата. Това ви позволява винаги да разчитате на ефективно и висококачествено обслужване с минимално време на престой.

Heijunka

Heijunka нивелира натоварването и създава плавен работен процес. Ето защо планирането и разпределението на всяко посещение е нашият приоритет.

Производствена система на Toyota

Ние прилагаме икономично производство към нашата продукция и работим по система за изтегляне, което означава, че произвеждаме само това, което поръчате. 

Прочетете повече >>

Service technician servicing a Toyota truck

Обслужване от Toyota

С нашите пакети можете да приспособите обслужването си към Вашия бизнес, независимо от размера.

Прочетете повече > >

двама мъже си говорят пред сервизен бус

Казус: STEP и ASEC

Програмите ASEC и STEP подобряват потребителското изживяване и са ключова част от концепцията за услуги на Toyota.

Прочетете повече >>

Усмихнати колеги си говорят в коридора на офиса

Станете част от нашия екип

Ключът към оптимизацията на продуктите и работните ни процеси е в сътрудничеството с хора, които споделят същата страст за логистиката и технологиите като нас. 

Прочетете повече >>